Як професійний консалтинг може стати в нагоді бізнесу?
Другий рік поспіль у Дніпрі відбувся форум бізнесконсалтингу. Організатор – Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро, створений при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті за підтримки ЄБРР рамках ініціативи #EU4BusinessЄвропейського Союзу.
Подія зібрала фахівців консалтингу, які об’єднаними зусиллями Торгово-промислової палати, донорів ставлять собі мету сформувати і надати консалтингову підтримку регіональним підприємцям.
Велика частина українських бізнесів в «спокійній»атмосфері цілком задовольнялася своїми результатами. Для того, щоб заробляти гроші, не обов’язково було досконально знати ринок і клієнтів, покращувати ефективність процесів всередині компанії або глибоко контролювати ціноутворення. І тут проявився прискорювач – криза. І тоді у власників бізнесу все частіше почали з’являтись питання: чому падають продажі? чому відвертається клієнт?чому у конкурентів щось йде краще? чому прибуток зменшується? Якщо на ці питання у компанії немає відповіді, тоді й приходить на допомогу консультант.
Але за порадою зазвичай охоче звертаються, а ось за консультацією – не дуже. Зрозуміло чому. Консультації професіоналів коштують грошей. Але розумні люди рекомендують: – витрачай гроші – це вивільнить твій час; – приділяй увагу – її не замінять ні гроші, ні час. Звідси отримуємо цікаві висновки: купувати консалтинг (тобто всі види професійних послуг) краще, вигідніше, дешевше в кінцевому підсумку – це вивільняє час на ключовий бізнес.
І сьогодні головна мета – об’єднати можливості консалтингу із запитами підприємців.
Євген Тепляков, тренер з продажів, коуч, консультант teplyakov.pro розглянув тему «Який він – успішний консалтинговий бізнес». Звісно ж, той, який відповідає запитам підприємців, вирішує їх проблеми. Особливо це гостро відчувається зараз, під час карантину.
Учасники зустрічі обговорили дуже важливі, можна сказати, стратегічні теми для консалтингової галузі. Які вона має перспективи розвитку в Україні, з якими проблемами стикається, як правильно вирішувати ті ключові питання, від яких залежить зростання прибутку і ефективність її діяльності.
Одне з рішень–створення власного бренду бізнес консультанта. Про це говорили засновниці креативної платформи Будь в UA Аліна Щербина та Катерина Дорошевська.
Не менш важливо знати основні принципи взаємодії консультанта з бізнесом. Про це йшлося у кейсахКсенії Щавинської, співзасновниці, бізнес-девелопера арт-директорки комунікаційної та маркетингової групи BeCentric, експерта в стратегічному маркетингу, побудові бізнес-екосистем і формуванні клієнтських спільнот.
Юристка та медiаторка, випускниця kmbs, авторка статей для видавництва«Приватнийпідприємець», консультант з питань партнерстваОксана Ратушна розповіла про свій досвід медіатора як консультанту допомогти собі в пандемію.
А чи знали про ви про те, як консалтинг правильно експортувати? І чому це необхідно робити? На це питання відповів Дмитро Швець, співзасновник проєкту з розвитку підприємництва n.cubator, генеральний директор консалтингової компанії StartGlobal, викладач курсу експортної стратегії в Києво-Могилянській академії.
Форум бізнес консалтингу вже вдруге став майданчиком, на якому професійні консультанти обговорили проблеми та перспективи розвитку галузі в Україні, налагодили нові контакти з колегами, партнерами та бізнесом.
Сьогодні бізнесунеобхідно зробитиапгрейд управлінського мислення щоб зрозуміти – прорив краще робити у супроводі і при підстрахуванні кваліфікованого експерта. І це, як показав час, – аксіома!
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: