Як працюють комунальні служби у Дніпрі станом на вечір 2 липня

КОМУНАЛЬНІ СЛУЖБИ ІНФОРМУЮТЬ

За добу працівники КП “Дніпроводоканал” відпрацювали 43 заявки з Контакт-центру, які стосуються проблем з водопостачанням та водовідведенням.

Наразі комунальники завершили майже всі аварійні роботи, які проводилися сьогодні з відключенням водопостачання у будинках дніпрян.

Станом на 18:00 бригади КП “Дніпроводоканал” завершили аварійні роботи за такими адресами:

– вул. Войцехова Балка, 165. Відновлено водопостачання по вул. Войцехова Балка, 93-165;

– вул. Молодогвардійська, 10. Відновлено подачу води на вул. Молодогвардійська, 10, 10а.

На цей час комунальники продовжують аварійні роботи на вул. Новокримська, 42. Припинено водопостачання у мешканців цього будинку.

Водопостачання відновлять до кінця дня.

Наразі всі підвищувальні насосні станції та насосно-фільтрувальні станції працюють у звичному режимі. Знеструмлення та аварійні ситуації на цих об’єктах відсутні.

Комунальники працюють за заявками містян щодо очищення засмічень на мережах водовідведення, а також щодо усунення пошкоджень на мережах водопостачання. Більшість цих робіт аварійні бригади проводять без відключення подачі води у будинки дніпрян.

За завданням міського голови Бориса Філатова всі комунальні служби Дніпра мають всю необхідну техніку та матеріали. Завдяки цьому вони можуть швидко та якісно виконувати будь-які ремонти на комунальних мережах.

Бригади КП «Дніпроводоканал» та комунальних підприємств міста в разі потреби готові оперативно приступити до робіт за заявками містян на очищення каналізаційних мереж, а також ліквідації пошкоджень на мережах водопостачання.

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт приватною енергетичною компанією ЦЕК, завтра, 3 липня, з 8:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії за такими адресами:

– вул. Будівельників: 17;

– вул. Енергетична: 8, 10;

– пров. Новокримський: 1-5, 7;

– вул. Академіка Янгеля: 6, 8, 10;

– вул. Алана Шепарда: 11, 11А, 11Б, 13, 13А.

Всю інформацію про відключення світла приватною енергетичною компанією ЦЕК можна знайти у телеграм каналі підприємства – https://t.me/cek_info.

У випадку виникнення будь-яких проблемних ситуацій комунальники одразу їх ліквідують. Це питання міська влада тримає на контролі, аби дніпряни в повному обсязі були забезпечені належними комунальними послугами.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи іншими послугами, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:  

(056) 732-12-12

(095) 732-12-12

(096) 732-12-12

(073) 732-12-12

Також заявки щодо комунальних проблем можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради:  

(095) 816-39-11

(093) 261-32-25

(063) 402-79-56

(063) 681-61-82

(068) 638-28-48

Заявки за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.

Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово.

Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!

Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
Популярні новини
logo-bottom
© 2024, всі права захищені 49000.com.ua
Вгору

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: