Лікарня Мечникова оплачує піар Риженко: чи коштує це життя військових

В больнице Мечникова еще одного человека подключили к ИВЛ

Ми проаналізували тендери на рекламу, які замовляла лікарня Мечникова. Ці кошти мають “освоїти” до кінця року, а було б краще, якби вони пішли на лікування пацієнтів.

Мешканці Дніпра нещодавно могли бачити рекламу лікарні Мечникова та її головного лікаря Сергія Риженка. Наприклад, де породіль запрошують народжувати в обласному закладі. Ця інформаційна кампанія має бути оплачена коштом лікарні, й для цього Мечнікова провело низку тендерів на розміщення рекламних конструкцій та годинних інтерв’ю на радіо.

Проте є ще телеграм-канали, де ми знайшли рекламу лікарні, але не знайшли офіційних закупівель щодо розміщення інформації у соцмережах. Ймовірно, це могло проходити через «чорну касу», бо реклама в ТГ може коштувати десятки тисяч гривень за пост залежно від популярності ресурсу.

Яку рекламу замовила лікарня

За даними системи Прозорро, 23 серпня цього року від імені заступника медичного директора лікарні Олександра Толубаєва з підприємцем Віталієм Лакшой був укладений рекламний договір на 420 тисяч гривень. 

Шляхом надходжень від Національної служби здоров’я та за власні кошти лікарні до початку грудня цього року Мечку мають рекламувати роликами на радіо та розмовами з лікарями у прямому ефірі.

Впродовж 3 місяців 15 разів на день 5 днів на тиждень – з понеділка по п’ятницю у Дніпрі та області мають розповідати про успіхи лікарні на чолі з головним менеджером закладу Сергієм Риженком. Підозрюємо, що одне із запланованих інтерв’ю буде теж з Риженко.

Угоду підписали з другої спроби, тому що у липні цього року Мечка відмовила підприємцю Віталію Лакші, тому що у нього не було необхідних документів. 

 

Раніше, 16 серпня, від імені лікарні Олександр Толубаєв підписав інший договір з підприємницею Оленою Приз на виготовлення та розміщення беклайтів (рекламних конструкцій у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою – ред.) за 189 тисяч 660 гривень. Реклама має радувати очі мешканців та гостей міста до кінця жовтня.

Угоду уклали без проведення класичних торгів, коли учасники змагаються між собою, а замовник обирає найбільш вигідну ціну. У лікарні це пояснили невдалим тендером у липні, коли на конкурс ніхто не прийшов, а рекламувати Мечку було конче необхідно.

Також у липні цього року обласна лікарня замовила за 99 тисяч 900 гривень рекламу про себе на 6 банерах. Спочатку вони мали провісити до кінця серпня, але згодом домовленість подовжили до кінця жовтня.

 це лише офіційні витрати на піар лікарні Мечнікова. В телеграм каналі «Всевидящее ОКО України» ми знайшли рекламний пост про заклад. Угод на рекламу в соцмережах не знайшли, тому можемо припустити, що його сплатили з «чорної каси». Подібні пости можуть коштувати десятки тисяч гривень залежно від популярності каналу.

Зазвичай рекламують те, що не має попиту та погано продається. Проте до лікарні Мечникова їдуть з усієї Дніпропетровської області, там же ставлять на ноги наших захисників. Тобто рекламувати працю медичних працівників не потрібно. Тоді навіщо це робити за кошти лікарні?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!

Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
Популярні новини
logo-bottom
© 2024, всі права захищені 49000.com.ua
Вгору

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: