Дніпро шукає справедливого вирішення ситуації з турецьким підрядником Limak, який кинув будівництво метро
У перші дні повномасштабної війни турецька компанія Limak, що мала завершити добудову метрополітену у Дніпрі, втекла з майданчиків, забравши персонал, техніку та документи. На жаль, в Україні це не єдиний схожий випадок з фірмами з Туреччини. Про це повідомляє 49000 із посиланням на Дніпровську міську раду.
Свого часу будівельників Limak було обрано за міжнародним тендером, котрий схвалювали закордонні партнери, а не місто. Компанія мала відповідальність за укладеним контрактом та гарантіями, що вони надали європейським банкам. Порушення зобов’язань фіксує міжнародна польська компанія ILF, що здійснює технічний нагляд за будівництвом підземки у Дніпрі.
“Безумовно, про недоброчесність і відмову знайти бодай якийсь компроміс вже давно поінформовані Кабмін, Торгово-промислова палата та правоохоронці. На черзі відповідні заяви до посольства Туреччини та міжнародних бізнес-спільнот. Наше завдання – досягти справедливості в офіційній площині. Дати приклад того, що зневага та байдужість врешті зіграє проти тих, хто їх виявляє”, – коментує ситуацію з турецьким підрядником мер Дніпра Борис Філатов.
Міський голова також додав, що місто наразі вимушене шукати інші варіанти для підтримки недобудованих Limak тунелів та закінчення робіт у метро – коли для цього буде можливість.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, як турецький Лімак кинув добудову метро у Дніпрі і не повертає понад 50 млн євро.
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: