Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро організував масштабний туристичний форум на Полтавщині
Чому саме на Полтавщині?
Колорит українського села та чарівність провінційного міста, дими Полтавської баталії та містичні історії Диканьки, масштабність поля Сорочинського ярмарку та затишок музеїв, парові вареники та полтавські галушки, справжнє українське весілля та зустріч з самим Миколою Васильовичем Гоголем. Все це Полтавщина, яка чарує та надихає усіх, хто її відвідує. Чарує туристів та надихає нас, українців, розвивати саме такий – регіональний та національнийтуризм з його особливостями – ідентичністю, автентичністю, екологічністю та етнографічністю.
Полтавщина показала величезний потенціал та надихнула провести наступного року у нас на Дніпропетровщині регіональний туристичний форум, основна мета якого – підтримати та розвивати наш регіональний власний туристичний бренд та продукт, який, незважаючи на те, що Дніпропетровщина сьогодні межує з зоною ведення бойових дій, може бути привабливою не лише для іноземного, а й для національного туриста.
Тож про що говорили на Полтавщині?
Як створити конкурентоспроможний національний туристичний продукт, як розробити його імідж та забезпечити рекламне просування, зібрати кошти на розвиток культурно-туристичних проектів в Україні і реалізувати масштабні ярмаркові та фестивальні заходи – на ці та інші питання в процесі панельних дискусій відповідали відомі спікери- практики.
Юрій Ковриженко, ведучий українського кулінарного тревел-реаліті-шоу «Страва честі», так смачно розповідав про гастротуризм, що у таку апетитну подорож захотілося майнути, не гаючи часу: «Гастрономічні подорожі – це значно більше, ніж просто дегустація екзотичних блюд в обраній країні. Це знайомство з духом народу через насолоду місцевими рецептами, традиції яких формувалися й шліфувалися віками. Кожна країна без виключення може стати місцем для кулінарного туризму. Адже всюди є своя національна кухня. Україна зайняла лідируючу позицію в ТОП-20 країн з найсмачнішою у світі кухнею за версією Yonderbound, одного з найбільших світових співтовариств про подорожі. А українські страви – борщ, сало, вареники, галушки – потрапили до 10 найсмачніших страв у світі за опитуванням туристів з усієї планети! Тож Полтавщина, з іі чудовою природою та екологією, досвідом у проведенні культурно-гастрономічних фестивалів має всі шанси стати центром українського гастротуризму і популяризувати українську аутентичну кухню, яка так подобається не тільки нам, українцям, а й гостям з інших країн світу».
Про те, як можна заробити на цікавих місцях свого краю, з чого треба розпочинати, розповів Арсеній Фінберг, людина-енерджайзер, якого ніколи не зупиняли труднощі. Напроти, вони ставали викликами.
Як створити екскурсійний продукт, яким будуть захоплюватися і говорити «Вау!»? Треба пам’ятати, що екскурсія – це лише формат. Найважливіше – створити інтригуючу обіцянку, а отримавши «глядача», зробити все, щоб його очікування здійснилися!», – так розпочав захоплюючу подорож у країну своїх практичних знань автор проекту «Цікавий Київ», який перетворив свою любов до міста в прибуткову екскурсійну компанію. Розповідь про сучасні тенденції в екскурсіях – перфоманс, костюмовані і театралізовані тури, спортивні та екстремальні, нічні, квестові– звучала настільки цікаво, що аж дух захоплювало!
Люди готові витрачати свій час на нові враження. Але одні ж ті ж самі люди можуть в різний час бажати іншого. Тому треба створювати такі екскурсії, які вимагає публіка. Постійно підвищувати кваліфікацію гідів. Мати можливість проводити заходи різними мовами. І, безумовно, треба любити своє місто, свій край, знати всі його принади та секрети, всі його чарівності й шокуючі моменти, – впевнений Арсеній Фінберг.
Було ще багато цікавих доповідей, які розкривали всі нюанси і секрети організації туристичного бізнесу і виведення його на прибутковий рівень. Наприклад, Дмитро Буланов, автор проектів туристичних брендів Запоріжжя, Скадовська, Генічеська, співавтор айдентики туристичного бренду України представив доповідь на дуже важливу тему «Туристична айдентика, як інструмент просування тур-бренду», в якій розказав, що таке туристичний бренд, чи потрібен він місту, про особливості його створення і впливу на створення іміджу і просування міста як тур-бренду.
Неймовірно яскраво йшлося й про гастрономічні фестивалі – як комплексний туристичний продукт, розповідала Олена Брайченко, засновниця науково-популярного проекту про гастрономічну культуру їzhakultura та видавництва гастрономічної літератури їzhak, авторка і ведуча програми «У своїй тарілці» на «UA:Культура».
Туристичну галузь закономірно вважають однією з найбільш швидкозростаючих. Сьогодні найдинамічніше розвивається туризм гастрономічний. Бо національна кухня – важливий фактор залучення іноземних туристів до країни. І саме гастрономічні фестивалі можуть зробити гастротури більш цікавими і насиченими, а також сприяти формуванню туристичного бренду міста і країни в цілому. Бо гастрономічні фестивалі – це не лише про смак!, – підкреслила Олена Брайченко.
Валентина Вождаєнко, Оксана Тюпа, Олександр Алєксєєнко, Леся Гасиджак, Олександр Файнін, Тетяна Філіпович, Юлія Алєксєєва – кожний спікер вніс свій цінний вклад, свої знання і свій досвід в загальну справу. Окремо Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Дніпро, заснований при Дніпропетровській ТПП, виражає вдячність Полтавській обласній державній адміністрації та Полтавській торгово-промисловій палаті за підтримку і допомогу в організації заходу.
І найкращою винагородою для організаторів заходу стали слова учасників про те, що Форум став важливим кроком у вирішенні основних задач, спрямованих на створення в Україні цивілізованого туристичного ринку, і, безумовно, посприяє підвищенню конкурентоспроможності Полтавщини в туристичній галузі. Всі виказали впевненість, що цей професійних захід запам’ятається цікавими доповідями і практиками, змістовними дискусіями, перспективними знайомствами. Бо кожний знайшов на цій зустрічі саме те, що йому необхідно!
Центр інформаційної підтримки бізнесу, м. Дніпро, заснований при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського союзу.
#ПрямуємоРазом
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: