49000 Полная версия страницы

Аналізує звернення пасажирів: “Укрзалізниця” почала використовувати ChatGPT

Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою чат-боту зі штучним інтелектом ChatGPT. Як повідомляється, за день національний перевізник отримує близько 1300 відгуків щодо роботи залізниці, 300 з яких – текстові.

Кожен відгук пасажирів раніше оброблявся вручну, тепер цю роботу виконуватиме штучний інтелект. Про це повідомляється в офіційному Telegram-каналі “Укрзалізниці”.

Система штучного інтелекту розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою, які охоплюють такі питання, як “якість обслуговування” і “запізнення”. Після цього, звернення, які вже були класифіковані за категоріями, завантажуються в систему аналізу. Ця система дозволяє відстежувати динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами по днях.

“Таке застосування ChatGPT дозволяє нам пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків”, – йдеться у повідомленні.

За матеріалами “Obozrevatel“.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Exit mobile version