Аналізує звернення пасажирів: “Укрзалізниця” почала використовувати ChatGPT

Укрзалізниця почала обробляти звернення пасажирів за допомогою чат-боту зі штучним інтелектом ChatGPT. Як повідомляється, за день національний перевізник отримує близько 1300 відгуків щодо роботи залізниці, 300 з яких – текстові.

Кожен відгук пасажирів раніше оброблявся вручну, тепер цю роботу виконуватиме штучний інтелект. Про це повідомляється в офіційному Telegram-каналі “Укрзалізниці”.

Система штучного інтелекту розподіляє звернення пасажирів за 21 тематикою, які охоплюють такі питання, як “якість обслуговування” і “запізнення”. Після цього, звернення, які вже були класифіковані за категоріями, завантажуються в систему аналізу. Ця система дозволяє відстежувати динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами по днях.

“Таке застосування ChatGPT дозволяє нам пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків”, – йдеться у повідомленні.

За матеріалами “Obozrevatel“.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!

Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
Популярні новини
logo-bottom
© 2024, всі права захищені 49000.com.ua
Вгору

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: