49000 Полная версия страницы

В Дніпрі відбувся перший регіональний форум бізнес-консалтингу CONSULT.DP’2019

24 квітня в Дніпрі відбулася визначна подія – перший регіональний форум бізнес-консалтингу CONSULT.DP’2019! На учасників чекали презентації від спікерів-практиків, які підтверджують свої знання досягненнями власного бізнесу. Атмосфера – позитивна і відкрита. А географія Форуму досить широка – гості з п’яти регіонів України, представники консалтингових компаній, Європейського Банку Реконструкції та Розвитку, Дніпропетровської обласної ради та громадських організацій, торгово-промислових палат, виробничих підприємств, інвестиційно-інноваційних центрів, навчальних закладів та засобів масової інформації.

Просто консалтинг. Чи потрібен він українському бізнесу?

Прізвища спікерів викликали велику повагу, а список тем для обговорень – надзвичайну зацікавленість ділових кіл.

Тож про що йшла розмова?

– Про тренди та перспективи розвитку консалтингового ринку України, про консалтингові послуги, які потребує малий та середній бізнес, та чи готові платити підприємці консультанту розповів аналітик, координатор проектів Європейського Банку Реконструкції та Розвитку Тимур Халілов.

– Про підходи до маркетингу у консалтинговій діяльності розповів Михайло Крікунов, декан Київської бізнес-школи.

– «Бізнес-асоціації, Торгово-промислові палати, Центри інформаційної підтримки бізнесу як інструменти побудови мережевого партнерства та підвищення довіри бізнесу, якості та статусу консалтингових послуг» – нюанси цієї теми розкрив Ігор Снітівкер, директор зі стратегічного розвитку KaizenInstituteUkraine, експерт JICA (JapanInternationalCooperationAgency), експерт USAID, консультант ЄБРР.

– Про побудову та розвиток мереж співробітництва консультантів та бізнес-об’єднань розповіла Світлана Насирова, бізнес-тренер, керівник ГО «Асоціація консультантів для бізнесу АКБ».

– Дуже цікаву тему «Фандрейзинг або мистецтво залучати ресурси» презентувала Оксана Тюпа, консультант з фандрейзингу.

– Про ділову етику для бізнес-консультантів розповіла консультант з управлінського обліку Яна Терехова.

А компанія NOKS FISHES провела практичну сесію щодо моніторингу медіа як передумови успішного консалтингового бізнесу.

Спікери працювали в інтерактивному форматі, тому вдалося обговорити всі важливі та актуальні теми сьогодення для консалтингової діяльності.

Так чому ж навчив нас Форум? Що ж таке консалтинг простими словами? Чи потрібен він українському бізнесу? І яку практичну користь від заходу отримали консультанти та представники бізнесу?

Консалтинг – це надання консультацій управлінському персоналу з питань ведення бізнесу. Вихід з тупикових ситуацій. Пошук стратегічного розвитку. Ефективні антикризові рішення. На базі аналізу роботи підприємства, його резервів та можливих перспектив.

Чи потрібно це нашому українському бізнесу? Авжеж!

Про це говорять дослідження ринку розвитку консалтингу, який з кожним роком набирає все більшої популярності. Наші українські підприємці і ТОП-менеджери схиляються до розуміння, що консалтингові послуги – це вигідно та зручно. Але! В тому разі, якщо треба вирішити періодичні або тимчасові складнощі.

На замітку підприємцям: коли негайно треба звертатися до консультантів або отримати консалтингову допомогу?

Найбільш поширені ситуації такі:

• криза в розвитку фірми, що вимагає глибокого вивчення всіх аспектів її діяльності та пошуку оптимальних рішень;
• загострення конкурентної боротьби й відсутність нових ідей у керівництва;
• необхідність проведення ревізії за участю незалежних фахівців;
• вихід на новий рівень у своїй сфері. Бізнес-консультанти вкажуть необхідні кроки і представлять детальний план дій для стрибка в розвитку;
• зміна юридичної особи, виду профільної діяльності або форми власності.
• зміна керівника на менш досвідченого, або раптове звільнення будь-кого з штатних фахівців;
• компанія зовсім молода і в керівника недостатньо досвіду в непрофільних аспектах бізнесу.

Це – лише частина ситуацій, коли консалтинг надасть допомогу. В реальності ж випадків набагато більше. Не завжди в штаті присутній фахівець потрібної галузі знань. До того ж, одна людина може не справлятися з усіма завданнями, а свіжий погляд з боку зможе виявити недоліки процесів, що перешкоджають розвитку.

Якщо у вашій компанії виник ряд проблем, вирішити які самостійно не представляється можливим, наступний крок – вибір найбільш прийнятної компанії, яка спеціалізується на наданні консалтингових послуг.

Що ж потрібно обов’язково знати консультантам консалтингового ринку?

 Консалтинг – це контактний вид спорту. Інвестуйте у відношення.
 Не продавайте звіти. Продавайте рішення проблеми.
 Не забувайте, що ви можете бути корисними своїми знаннями тут і зараз. Навчіться формулювати свою цінність для клієнта.

Хоча попит на консалтингові послуги підвищується, втім український бізнес до них ще не зовсім готовий.

Використовуйте канали просування послуг, які працюють:

– безкоштовні аудити;
– взаємодія через бізнес-асоціації;
–нетворкінг;
– виступи та проведення навчальних семінарів;
– рекомендації та відгуки клієнтів.

І пам’ятайте! Аби заробити на добрій пораді, необхідна мудрість більша, ніж для того, щоб її дати.

Перший регіональний форум, який зібрав майже сотню консультантів, організував Центр інформаційної підтримки бізнесу, м. Дніпро, що заснований при Дніпропетровській торгово-промисловій палаті за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи #EU4Business Європейського Союзу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Exit mobile version