У столиці ремонт тунелів за 1,5 млрд грн замовили балерині
Наприкінці 2022 року КП “Київський метрополітен” уклав контракт з ТОВ “КБ “Теплоенергоавтоматика” на капітальний ремонт тунелів Святошинсько-Броварської лінії, а усе це загрифували “для службового користування”.
На запит журналістів з проханням уточнити, чому контракт має гриф та чому підрядником обрана саме ця компанія, у метрополітені відповіли, що “інформація загальному розголошенню не підлягає”. До слова, приховувати напевне є що, адже загальна вартість угоди, згідно зі звітністю самого метрополітену – понад півтора мільярда гривень, із яких підряднику вже сплачено близько мільярда. І журналістам таки вдалося з’ясувати, що контракт може містити суттєво завищені ціни на матеріали та обладнання. Звісно, що на долоні показати докази проти себе – не захоче ніхто. Але найцікавіше – персона підрядника, точніше, підрядниці, біографія якої ну аж надто далека від метро. Там вона хіба могла б станцювати.
Так, за даними джерел Bihus.Info, в 2023 році “Теплоенергоавтоматика” купувала кабелі у компанії ТОВ “Тамерлайн”. Компанія не є виробником, відтак сама також закуповувала кабелі у інших постачальників, але вже за значно нижчою ціною. В результаті, на партії в 7 км кабелю, з урахуванням податків, метрополітен міг переплатити близько 15,7 млн грн. Основним власником ТОВ “КБ “Теплоенергоавтоматика” з літа 2020 року записана Тетяна Белецька. Її біографія та професія максимально далека від метро: Белецька – балерина, народна артистка України, викладає у Національній опері України та завідує відділенням класичної хореографії в Київський муніципальній академію танцю.
І це не усі цікаві нюанси. Журналісти з’ясували, що Белецька найімовірніше є тещею давнього колеги та бізнес-партнера Брагінського – Кирила Кривця. В середині нульових чоловіки одночасно працювали в структурах “Нафтогазу”, пізніше, в 2007-2012 роках, разом займалися бізнесом. Після ж того як Брагінський в 2014 році очолив КП “Київський метрополітен”, Кривець став власником одразу кількох компаній-підрядників, які постачали товари й виконували роботи, вгадайте для кого? Правильно, для метро. Вони і одяг постачали працівникам і будівництвом займалися, яке так і не змогли завершити, мова йде про те саме метро на Виноградар, крім цього одну з компаній бізнес-партнера Брагінського підозрюють в ухиленні від податків.
“Після заходу Кривця, “Енергодарбудмеханізація” продовжує отримувати кошти від метрополітену, при цьому освоює їх специфічним способом. Так, за даними джерел Bihus.Info, в 2023 році компанія купувала металоконструкції вартістю 32 млн грн у ТОВ “Рінвел”. Постачальник фігурує в судових ухвалах як компанія “транзитно- конвертаційної групи”, більше того – сам він того року купував цигарки та алкоголь. Тобто може йтися про таке явище як податкова “скрутка” з метою ухилення від оподаткування та обготівкування “, – йдеться у сюжеті Bihus.Info.
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: