У «Київстарі» визначилися з компенсацією користувачам, які були без зв’язку
Сьогодні, 21 грудня, у “Київстар” повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Також у компанії заявили про компенсацію користувачам та допомогу армії. Про це повідомляє “Дніпро Оперативний”.
У “Київстар” написали, що всі постраждалі базові сервіси через хакерську атаку повністю відновили. У вдячність тим, хто продовжував підтримувати компанію вони вирішили:
- скасувати наступну планову плату за тариф для користувачів;
- виділити 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.
Крім того, планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема:
- абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
- абонентів контракту, в тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!
Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: