У «Київстарі» визначилися з компенсацією користувачам, які були без зв’язку

Сьогодні, 21 грудня, у “Київстар” повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Також у компанії заявили про компенсацію користувачам та допомогу армії. Про це повідомляє “Дніпро Оперативний”.

У “Київстар” написали, що всі постраждалі базові сервіси через хакерську атаку повністю відновили. У вдячність тим, хто продовжував підтримувати компанію вони вирішили:

  • скасувати наступну планову плату за тариф для користувачів;
  • виділити 100 000 000  гривень на потреби ЗСУ.

Крім того, планова тарифна плата не буде стягуватись у всіх, зокрема:

  • абонентів передплати із 22.12 по 21.01;
  • абонентів контракту, в тому числі тих, хто користується послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!

Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
Популярні новини
logo-bottom
© 2024, всі права захищені 49000.com.ua
Вгору

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: