Раз на шість років. Вагони дніпровської підземки відправили на ремонт. Не усі. А лише ті, до яких у техніків виникли питання. Про це повідомляє телеканал ДніпроTV.
Усі вагони дніпровської підземки після 500 тисяч пройдених кілометрів обов’язково ремонтують. Робиться це у середньому раз на шість років.
Олег Петрашак, старший майстер КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міськради: «При поставці вагону в наш цех відділення капітального ремонту, ми спочатку складаємо дефектний акт. Проводимо дефектовку всіх деталей. Потім на основі цього акту ми вже виконуємо заміну та ремонт цих деталей».
Далі його повністю розбирають, і ремонт триває більше двох місяців.
Дмитро Шиянов, інженер-технолог КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міськради: «У нас тут відбувається ремонт електричного обладнання, ремонт покрівлі вагону. Механічну частину, візки, повністю розбираються, колісні пари повністю розбираються, дефектуються».
Ремонт цього, четвертого вагону, почали ще у вересні. А от третій вже на початку жовтня буде перевозити пасажирів.
«Зібрали цей вагон. Він є прикладом того, що у нас відбувається в цеху. Цей вагон ми плануємо передати і випустити на обкатку 7 жовтня».
Навіть під час війни проблем з поставкою запчастин для ремонту немає, стверджують фахівці.
Тарас Шевченко, технічний директор КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міськради: «Трошки були труднощі з поставками запчастин. Але ми все вирішуємо в робочому порядку. Ми ще беремо п’ятий вагон на ремонт в цьому році, згідно нашого графіку, який буде перехідний на наступний рік».
Останній етап ремонту — це фарбування. Щороку через ремонтний цех проходять мінімум 5 вагонів.