49000 Полная версия страницы

Тіньовий російський флот нафтових танкерів може спричинити екологічну катастрофу – The Financial Times

Aerial view of the Italian oil cargo ship, Mare Doricum, which caused the oil spill while unloading at the refinery belonging to the Spanish company Repsol in Lima, on January 24, 2022. - Peru has declared an environmental emergency after almost 264,000 gallons (1.2 million liters) of crude oil spilled into the sea last Saturday when a tanker was hit by big waves while offloading at a refinery. (Photo by ERNESTO BENAVIDES / AFP) (Photo by ERNESTO BENAVIDES/AFP via Getty Images)

Тіньовий флот російських нафтових танкерів курсує без покриття відповідальності перед третіми особами від Міжнародної групи страховиків (IG). Це посилює ризики, пов’язані з розливом нафти.

Про це пише видання The Financial Times.

Витіснення торгівлі російської нафти в тінь спричинило побоювання страховиків та політиків щодо непередбачуваних наслідків розливу нафти.

В енергетичному секторі занепокоєні тим, що дрібні, менш досвідчені трейдери тепер перевозять нафту на довші відстані на старих суднах з невідомим рівнем страхування.

Рольф Торе Роппестад, виконавчий директор норвезької компанії “Gard”, підрахував, що з моменту повномасштабного російського вторгнення в Україну ще “кілька тисяч” суден торгують по всьому світу, не маючи страхового покриття від IG, до якої входять переважно європейські та американські страховики. За його словами, серед цих суден значна частина так званого тіньового флоту – застарілих нафтових танкерів, які були зібрані рф в обхід західних санкцій і часто застраховані на місцевому рівні.

Багато суден, які не користуються послугами IG, покладаються на інших страховиків “каско” в росії і на Близькому Сході. Іран і Венесуела вже давно використовують власні тіньові флотилії з декількох сотень суден для обходу санкцій. Іран має власного страховика каско, Kish, який був створений після того, як західні страховики відійшли від нього.

Найчастіше танкери з російською нафтою, які прямують до Індії та Китаю, проходять через протоки між Данією і Швецією в гирлі Балтійського моря.

За матеріалами “Економічної правди“.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Exit mobile version