КП “Київський метрополітен” без торгів віддав місцевому ТОВ ремонт тунелю за 445 мільйонів гривень

КП “Київський метрополітен” 30 квітня 2024 року без торгів уклало договір з ТОВ “Група компаній “Автострада” на капітальний відновлювальний ремонт перегінного тунелю Оболонсько-Теремківської лінії за 445,49 мільйона гривень. Про це йдеться у системі Prozorro, повідомляє 49000 з посиланням на Наші Гроші.

Цього року мають виконати невідкладні першочергові аварійно-відновлювальні роботи тунелю першої колії перегону між станціями “Деміївська” і “Либідська”.

Також компанія повинна розробити проектну документацію та виконати будівельні роботи з капітального відновлювального ремонту перегінного тунелю.

Підряд включає в себе проектування, тому кошторисна документація поки що не опублікована.

Роботи оплатять з бюджету Києва (385 млн грн) та власним коштом метрополітену (61 млн грн).

Це вже не перший договір між “Київметрополітеном” та “Автострадою” на ремонт цього тунелю.

У грудні 2023 року “Київметрополітен” без торгів віддав “Автостраді” 21,16 млн грн на проектування і підготовчі роботи щодо ремонту тунелю.

Тоді роботи мали фінансуватися лише власним коштом.

Держаудитслужба запитувала, чому замовник обрав саме “Автостраду”.

Замовник відповів, що направляв запити до інших компаній, але не отримав відповіді. На повторні запити він отримав відповідь від “КБ Теплоенергоавтоматика” про неможливість оперативного виконання робіт і комерційну пропозицію “Автостради”, на підставі якої і визначив очікувану вартість закупівлі.

На перегоні була загроза виникнення техногенної надзвичайної ситуації. Тому через необхідність термінового ремонту вирішили провести закупівлю без торгів.

ДАСУ не виявила порушень.

У січні 2024 року на додаткові підготовчі роботи докинули ще 20,12 млн грн.

Це пояснили тим, що в процесі виконання робіт виявилося, що над існуючим тунелем треба терміново влаштувати залізобетонну плиту розвантаження для розташування на ній тяжкої техніки.

У квітні 2024 року КМДА виділила з резервного фонду міського бюджету кошти у розмірі 393,54 млн грн. Тому в травні 2024 року “Київметрополітен” розірвав за згодою сторін без оплати договори, які передбачали фінансування власним коштом, і уклав нинішній договір.

Згідно з обґрунтуванням, обстеження показало, що аварійно-відновлювальні роботи мають бути виконані невідкладно. Проте їх неможливо виконати без підготовчих і проектних робіт.

Для безперервності робіт і недопущення аварійної ситуації через перерву між технологічними процесами будівництва, роботи треба виконувати комплексно безперервно й одночасно. Це не дає дотриматися строків відкритих торгів, тому замовник провів закупівлю без торгів.

Комерційна пропозиція “Автостради” була найдешевшою. ТОВ “Енергетично-дорожнє будівництво” пропонувало ціну 480 млн грн, а ТОВ “Техно-Буд-Центр” – 492,20 млн грн.

Довідка

Фірма “Автострада” Максима Шкіля була і залишається одним з найбільших підрядників Держвідновлення. У Києві «Автострада» не мала крупних підрядів до середини 2023 року. Тоді вона зайшла в добудову Подільського мосту між Троєщиною і Подолом у якості субпідрядника фірми “Еко-буд-трейд”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!

Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
logo-bottom
© 2024, всі права захищені 49000.com.ua
Вгору

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: