Голова Штабу оборони Дніпра Геннадій Корбан в ефірі телеканалу ДніпроTV розповів, як міська влада Дніпра бореться з несправедливими відключеннями електроенергії.
– Хаотичні, несправедливі відключення, про які Ви говорили в нашому ефірі минулого тижня, стали приводом для сарказму в усій країні, вже багато мемів, роликів про це. Але як у Дніпрі цього поменшало. Як Вам вдається з ними боротися та які перспективи?
– Знаєте, в ручному режимі вдається боротися із цим. Тому що, знову ж таки кажу – сам ДТЕК, сам ЦЕК не розуміють, де в них якісь мережі. І може бути так, що стоїть ціла низка будинків, з яких у п’яти будинках є світло, а в одному немає світла три доби. А виною тому можуть бути різні причини. Цей будинок може бути на окремому кабелі, пов’язаний із окремою трансформаторною підстанцією. Це дуже складні питання, які, на жаль, є настільки несистемними. Все, що залишилося від Радянського Союзу – це ось ця спадщина, ці мережі, які мало того, що в жахливому стані, вони горять, вони ще до того ж прокладені, і абсолютно незрозуміло, яка була логіка, коли це робили.
Я наведу приклад. Припустимо, до мене зверталися мешканці будинку на Янтарній, 79. Вони мають частину будинків ЖБК, частину ОСББ. І ми розбиралися довго, чому у частині будинків є вода, а в частині будинків немає води. Хоча це, по суті, один комплекс, який будувався одночасно. І ось з’ясувалась така річ. Елеватор розподілу води, який має стояти на кожному будинку, за Радянського Союзу, коли будували ці будинки – їх не ставили, їх взяли та поставили на першому та на 11-му будинку. А на решті немає елеваторів розподілу води. І тому вода не дотискає до верхніх поверхів будинків, які знаходяться між першим будинком та 11-м. Я запитав фахівців, чи можна зараз поставити ці елеватори. У зимовий період їх неможливо ставити, їх можна ставити лише у літній період, у теплий період.
І багато таких складнощів, багато таких прикладів, я якщо Вам почну їх наводити, нам не вистачить години розмови з цього приводу. Кожна ситуація, виходить, унікальна, і немає якихось шаблонів тут. Там ТРП, там запитка, там немає елеваторів, і ось кожна ситуація буквально індивідуальна та унікальна, і кожну ситуацію комунальні служби разом із ДТЕКом розбирають для того, щоб зрозуміти причину тієї чи іншої несправедливості.
Тому я прошу людей набратися терпіння та звертатися. Ми розуміємося з кожним випадком, постараємося допомогти кожному.