Голова Штабу оборони Дніпра в ефірі телеканалу ДніпроTV повідомив, що дніпряни можуть отримати допомогу від міста майже у всьому: від світла та води до дров та гарячої їжі. З гострими проблемами необхідно звертатись у Штаб взаємодопомоги.
– При Громадській раді створено Штаб взаємодопомоги. В офіційному оголошенні на сторінці Громради у Facebook зазначено: «У разі виникнення проблеми з комунальними структурами чи нагальною потребою тощо, прохання зв’язатися з нами». Для всіх наших глядачів – розкажіть, будь ласка, з якими питаннями туди можна поводитися, з якими не варто? Як там можуть допомогти, наприклад, самотній мамі з дитиною чи старим, які замерзають у своїй квартирі?
– Давайте я поясню двома словами. Справді, ми спілкувалися з мером, це більше його ініціатива. Оскільки є безліч питань, які контролюють мер та його заступники, ми домовилися про те, що окрім поточних контактних центрів, які і так працюють на прийом різної інформації від громадян – контактні центри мерії, мають на увазі, – зі своєю ініціативою вийде Громадська Рада. У принципі, це всі громадські організації, які входять до Громадської Ради. Це люди, які загалом мають допомагати громаді та надавати допомогу людям. Тому було ухвалено рішення про те, що буде створено Штаб громадської взаємодопомоги. Дійсно, члени Громадської Ради зайняли свої робочі місця для того, щоб щодня відповідати громадянам на їхні запити.
З якими питаннями можна туди звертатися?
Це насамперед світло, вода, тепло. У кого що зникло, скільки часу нема, які є аварійні ситуації. Ці ситуації дуже важливі, бо там вода прорвала, там вибило автомат, там ще щось сталося, там прорив труби і так далі. Тому з цими питаннями громадяни можуть спокійно звертатися прямо до мене на телеграм-канал, який наданий у цьому випадку з цією метою:
Можуть звертатись на телефони Громадської Ради, яка відповідає:
- 0958163911
- 0932613235
- 0634027956
- 0636816182
- 0686382848
Більше того, завдання Громадської Ради – підтримувати зворотний зв’язок з людьми, безпосередньо дізнаватися, чи досягнуто результату, чи з’явилося тепло, з’явилося світло, з’явилася вода, усунуто прорив труби чи іншу аварійну ситуацію.
Більше того, Громадська Рада має низку напрямків. Окрім, будемо так говорити, сфери ЖКГ, є й соціальний напрямок, освітній напрямок та інші напрямки, пов’язані із соціальними потребами громадян. Було ухвалено рішення, що, зокрема, і з цих питань люди можуть звертатися.
Іноді треба якійсь людині привезти дрова. Значить, привозять дрова. Іноді води. Іноді хліб. Іноді допомога людині з інвалідністю. Іноді матері-одиначці потрібно надати допомогу, і таке інше. Аж до привезення гарячої їжі. Але це критичні ситуації там, де люди не можуть собі допомогти самі.
Ті люди, які можуть допомогти самі, у яких дві руки, дві ноги, безумовно, повинні розраховувати на себе. Але є люди – люди похилого віку, люди з інвалідністю, матері-одиначки, у яких на руках маленькі діти. Звісно, такі люди мають звертатися і на мій Телеграм-канал, і на телефони Громадської ради.
З цими людьми буде встановлено двосторонній зв’язок. Ще раз кажу: ніхто не буде покинутий. Люди будуть розуміти, що ними хтось займається і з ними на зв’язку. І тому Громадська Рада здійснює нині таку діяльність, зокрема, за дорученням мера міста Філатова.
Тому я рекомендую звертатися всім, особливо тим, хто має гострі ситуації. Гостра життєва проблема. З цими питаннями потрібно поводитися, не соромитися, писати в коментарі, залишати телефони, з вами зв’яжуться, і ви обов’язково отримаєте допомогу.