Комунальні служби працюють 24/7: яка ситуація з водою та світлом у Дніпрі станом на ранок 3 листопада

Протягом ночі знеструмлень чи аварій на тепло-розподільчих пунктах, підвищувальних та насосно-фільтрувальних станціях не зафіксовано.

Напередодні ввечері були завершені роботи на внутрішньобудинкових мережах по просп. Слобожанський, 66-А, відновлено водопостачання по просп. Слобожанський, 66-А, 68.

За минулу добу бригади КП «Дніпроводоканал» очистили 41 засмічення на мережах водовідведення, а також усунули 19 пошкоджень на мережах водопостачання.

Комунальники сьогодні продовжать роботи за заявками містян на очищення засмічень на мережах водовідведення та усуненні пошкоджень на мережах водопостачання, що надійшли до «Контакт-центру» Дніпровської мерії. Ці роботи проводяться без відключення водопостачання.

За завданням міського голови Бориса Філатова всі аварійні бригади Дніпра мають всю необхідну техніку та матеріали. Завдяки цьому вони можуть швидко та якісно виконувати будь-які ремонти на комунальних мережах.

Бригади КП «Дніпроводоканал» та комунальних підприємств міста у разі потреби готові оперативно ліквідувати пошкодження, а також швидко взятися до робіт за заявками містян на очищення каналізаційних мереж.

У зв’язку з проведенням планових робіт приватною енергетичною компанією ЦЕК, завтра, 3 листопада з 08:00 до 17:00 буде припинено подачу електроенергії за такими адресами:

– вул. Дмитра Кедріна: 55;

– вул. Макарова: 2;

– вул. Павла Чубинського: 1-5;

– вул. Робоча: 93-А.

З 10:25 до 22:25:

– вул. Дмитра Кедріна: 50, 52, 54, 56-А, 58, 60, 62;

– вул. Криворізька: 12, 16, 20;

– вул. Павла Чубинського: 4, 6-9, 11, 13, 15-А;

– вул. Робоча: 89, 91-Б, 93, 95-А, 97, 99, 148, 174, 176, 178;

– вул. Театральна: 1-А, 5-А, 6.

Всю інформацію про відключення світла приватною енергетичною компанією ЦЕК можна знайти у телеграм каналі підприємства – https://t.me/cek_info.

У разі виникнення будь-яких проблемних ситуацій на мережах водо- та теплопостачання, комунальники одразу їх ліквідують. Це питання міська влада тримає на постійному контролі, аби дніпряни в повному обсязі були забезпечені комунальними послугами.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми у комунальній сфері, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:

(056) 732-12-12

(095) 732-12-12

(096) 732-12-12

(073) 732-12-12

Також заявки щодо проблем з тепло- чи водопостачанням можна залишати за номерами Штабу взаємодопомоги Громадської ради (з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години):

(095) 816-39-11

(093) 261-32-25

(063) 402-79-56

(063) 681-61-82

(068) 638-28-48

Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово. Залишити їх можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!

Приєднуйтесь також до 49000 в Google News. Слідкуйте за останніми новинами! Приєднатися
logo-bottom
© 2024, всі права захищені 49000.com.ua
Вгору

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: