Фірма “Слуги народу” підвищила ціну на моніторинг медіа щодо Зеленського, ОП, міністрів та інших до 12 млн грн
Державне підприємство “Центр захисту інформаційного простору України” уклало угоду з компанією “Медіатека”, що належить народному депутату від “Слуги народу” Олександру Маріковському, на моніторинг засобів масової інформації. Вартість контракту становить 12,24 мільйона гривень. Про це повідомляє 49000 з посиланням на “Наші Гроші”.
Згідно з умовами тендеру, “Медіатека” до кінця року здійснюватиме щоденний моніторинг інформаційного простору, відстежуючи згадки про президента, першу леді, Офіс президента, Кабінет Міністрів, Верховну Раду, Генштаб та інших високопосадовців.
Моніторинг охоплюватиме:
- Телемарафон та 10 загальнонаціональних телеканалів.
- 50 друкованих видань.
- Радіостанції.
- Понад 1000 національних та регіональних онлайн-ЗМІ.
- Соціальні мережі: Facebook, Twitter (X), Instagram, YouTube, Telegram, TikTok.
- Іноземні ЗМІ: англомовні, німецькомовні, франкомовні.
Компанія надаватиме щоденні, щотижневі та щомісячні звіти, а також проводитиме тематичні та соціологічні дослідження.
Порівняно з минулим роком, вартість послуг значно зросла. Зокрема, щоденний моніторинг медіа подорожчав з 5 040 грн до 6 840 грн, а соціологічне дослідження – з 144 000 грн до 540 000 грн.
Тендер пройшов без конкуренції, оскільки “Медіатека” була єдиним учасником. Для участі в торгах компанія повинна була підтвердити досвід виконання аналогічних контрактів.
“Медіатека” належить народному депутату від “Слуги народу” Олександру Маріковському. З 2017 року компанія отримала державних підрядів на суму понад 45 мільйонів гривень.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що працівники телемарафону отримали бронь від мобілізації.
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: