49000 Полная версия страницы

Дніпровська міська влада інформує: оперативна інформація станом на ранок 29 грудня

У Дніпрі знову  було  масштабне відключення світла комерційними енергетичними компаніями ДТЕК та ЦЕК. Це призвело до перебоїв у роботі котелень, тепло-розподільчих пунктів  та  насосних станцій. У різних районах міста не було тепло- та водопостачанням від 4 до 6 годин.

Вночі приватні енергетичні компанії  ДТЕК та ЦЕК відновили електропостачання  будинковим котельням та тепло-розподільчим пунктам (ТРП) за наступними адресами:

вул. Пастера;

І вже тиждень щодня приватні енергетичні компанії  ДТЕК та ЦЕК знеструмлюють три котельні Центрального району міста. Без тепла знову  були  17 будинків на пр. Поля, 13 будинків на  вул. Новосільна та один будинок по вул. Полєтаєва. Загалом 31 будинок. Зараз тепло в ці будинки вже надходить.

Станом на 6:00 всі районні котельні КП «Теплоенерго», КП «Жилсервіс Дніпро» та КП «Коменергосервіс» працюють та забезпечують дніпрян теплом в повному обсязі.

За завданням мера Дніпра Бориса Філатова міські комунальники працюють майже цілодобово.

Отже, завершено ремонтні роботи по вул.Березинській, 66д, постачання води по вул.Березинській,66-80 відновлено.

Також комунальники завершили аварійні роботи по вул. Північна, 34. Відновлено водопостачання на п’яти вулицях:

Було прийнято 88 заявок. На всі, за завданням міського голови Дніпра Бориса Філатова, виділено ремонтні бригади, необхідну техніку та матеріали

Всі аварійні роботи виконані.  Водопостачання на 06:00 відновлене за всіма адресами.

Міська влада робить все можливе, аби жителі Дніпра були з водою та теплом.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:

ГРОМАДСЬКА РАДА ІНФОРМУЄ

Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби оброблено 139 звернень.

Люди зверталися як у Телеграм-канал Геннадія Корбана, так і на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді.

Основні звернення про  відключення світла – проблема, що потребує комунікації з комерційними підприємствами ДТЕК та ЦЕК, які не підпорядковуються місту.

Така комунікація має бути постійною і відвертою.

Міській голова Борис Філатов не раз наполягав, ДТЕК і ЦЕК мають запровадити зрозумілі і стабільні графіки відключень.

До того ж міські служби роблять все можливе, аби оперативно відпрацювуаати  заявки щодо тепло-та водопостачання.

Резонанс-масштабні відключення світла з дев’ятої ранку до третьої дня, про яке повідомили мешканці, зокрема, Чечелівського та АНД районів. Наймасштабніше, кажуть містяни, відключення тривало лише шість годин, що набагато менше, ніж відбувалося у попередні тижні (подекуди до 20 годин на добу).

На жаль, актуальною проблемою під час планових відключень світла є зникнення мобільного зв’язку та інтернету. На думку містян, все через відключення цілих районів одразу (таке явище стали помічати після введення так званих біло-сірих графіків).

Міська влада не має прямого впливу на комерційні компанії, в тому числі й операторів мобільного зв’язку, але комунікація продовжується.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Exit mobile version