Через повномасштабну війну багато державних і комунальних підприємств вимушено закриті. Але, як видно на прикладі аеропортів, деяким їхнім керівникам і співробітникам продовжують виплачувати зарплату. Зокрема досі отримує заробітку плату керівник Маріупольського порту, який знаходиться на окупованій росіянами території. Про це повідомляє 49000 з посиланням на “Слово і Діло”.
Маріупольський морський торговельний порт очолює Ігор Барський. Порт знаходиться в окупованому Маріуполі на Донеччині та закритий з квітня 2022 року. За 2022 рік керівник порту Барський задекларував 1 млн 345,4 тисяч гривень зарплати, за 2023 рік – 726,2 тисяч гривень.
“Зазначимо, що Національне антикорупційне бюро та Спеціалізована антикорупційна прокуратура підозрюють Барського у розтраті 11,6 млн гривень.
За даними слідства, у лютому 2022 року між портом та приватною фірмою було укладено договір на додаткові роботи з будівництва спеціалізованого перевантажувального комплексу зернових вантажів. Незважаючи на початок повномасштабної війни, чиновник сплатив організації фактично не відпрацьовані за договором кошти, ймовірно, підготувавши фіктивні документи”, – повідомляє “Слово і Діло”.
Порт у Херсоні не працює навіть після деокупації міста у 2022 році через постійні обстріли російської армії. Виконувач обов’язків директора Херсонського порту Геннадій Маховський заробив у 2022 році 641,7 тисяч гривень, у 2023 році – 656,6 тисяч.
Порт в окупованому Бердянську Запорізької області закрито з квітня 2022 року. У перший рік повномасштабної війни його директорці Ользі Самініній виплатили 55,6 тисяч гривень зарплати. З червня 2022-го вона більше посаду не обіймає.
Директору порту в окупованому Скадовську на Запоріжжі Олександру Литвиненко зарплату не платять.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що на Донеччині посадовці обласної екоінспекції привласнили понад 1,6 млн грн.