У Дніпрі 80 % першокласників уже отримали учнівські квитки. Серед причин затримки видачі документа – надання батьками неповної інформації в анкеті дитини, завантажене фото у поганій якості. А найчастіше – невчасно заповнена анкета на отримання учнівського.
«Тому вкотре звертаємося до батьків відповідально поставитися до процедури отримання особистого посвідчення кожного учня. Потрібно заповнити анкету за посиланням: cabinet.dniprorada.gov.ua або надати її паперовий варіант до школи», – розповів директор комунального підприємства «Цифрова трансформація і автоматизація інформаційних процесів міста «єДніпро» Артем Трапезніков.
Він також нагадав, що якщо дитина втратила учнівський, потрібно написати заяву про втрату квитка та надати її своєму класному керівникові. Повторне виготовлення документа буде через 3 календарні місяці від моменту надходження заяви (згідно з положенням про учнівський квиток міста Дніпра).
А при переході дитини до іншого закладу, потрібно звернутись до директора нової школи, аби він надав заяву-підтвердження про перехід. Згодом учнівський відправляється на друк.
Якщо виникають питання щодо отримання учнівського квитка або реєстрації для отримання документа, можна звертатися на гарячу лінію комунального підприємства «єДніпро» за номерами: 063-876-94-49, 067-876-94-49, 050-876-94-49 з 09:00 до 18:00 з понеділка по четвер та з 09:00 до 16:45 у п’ятницю.
Нагадаємо, учнівський квиток у Дніпрі дає право на безкоштовний проїзд в електротранспорті та 25 % знижку на автобусних маршрутах. А ще батьки школярів, що вже мають учнівський, можуть за допомогою вайбер- або телеграм-ботів щоденно контролювати відвідування дитиною школи, харчування в закладі, бачити навчальний розклад тощо.
За матеріалами ДніпроTV.