Реєстрація народження або шлюбу: які документи потрібно надати?
Сьогодні черговий по місту, директор департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Андрій Пономарьов перевірив доступність реалізації прав фізичної особи на реєстрацію фактів народження фізичної особи та її походження, шлюбу та смерті у Центрі надання адміністративних послуг, ТРЦ NEO PLAZA відділ реєстрації актів цивільного стану вул. Марії Кюрі, 5.
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради відкрив оновлену локацію, де громадянам надаються адміністративні послуги з державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу й смерті у порядку виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування. Також тут можна замовити свідоцтво про державну реєстрацію акта цивільного стану повторно та витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян та інші адміністративні послуги в рамках узгодженого рішення між Дніпровською міською радою та Південнем міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Одеса).
Нова локація, розташована на другому поверсі Торгівельно-розважального центру NEO PLAZA має приміщення для урочистої державної реєстрації шлюбу. Зал для урочистих церемоній має сучасний інтер’єр з яскравими акцентами.
Державна реєстрація народження.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
• Паспорти громадян України, паспортні документи іноземців або осіб без громадянства, що посвідчують особи батьків;
• Реєстраційний номер облікової картки платника податків батьків (за наявності);
• Документ про шлюб батьків;
• Один з документів, що підтверджує факт народження (медичний висновок про народження; медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о); медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (форма № 103-1/о); лікарське свідоцтво про перинатальну смерть (форма № 106-2/о); медичний документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований);
• Письмова згода одного з батьків про присвоєння дитині прізвища, якщо батьки мають різні прізвища, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою ( у разі подання заяви про державну реєстрацію народження одним із батьків).
Хто має можливість зареєструвати народження:
• батьки;
• будь-яка особа (при наявності оригіналів документів батьків).
Державна реєстрація шлюбу.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
• паспорти громадян України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства;
• документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України (за наявності);
• Реєстраційний номер облікової картки платника податків наречених (за наявності);
• документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний), чи реквізити відповідного рішення суду;
• документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита;
• військовий квиток (за наявності);
Хто має право на шлюб:
• особи, які досягли шлюбного віку (18 років);
• особи, які досягли віку від 16 до 18 років лише за рішенням суду.
Державна реєстрація смерті.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
• паспорт громадянина України, паспортний документ іноземця, особи без громадянства заявника;
• документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою, або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
• паспорт померлого;
• Реєстраційний номер облікової картки платника податків померлого (за наявності).
Хто має право подати заяву на реєстрацію смерті:
• родичі померлого;
• інші особи.
Графік роботи, понеділок-четвер з 09.00 до 18.00, п’ятниця до 16.45, перерва з 13.00 до 13.45.
За матеріалами ДніпроTV.
Рекламні блоки дають нам змогу залишатися незалежними ЗМІ, а вам - отримувати найсвіжіші новини під ними. Scroll down!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: